POLITICA DE RETUR

Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv, într-un termen de 14(patrusprezece) zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, așa cum este menționată pe AWB/dovadă de primire emisă de Curier).


Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe Vânzătorul, cel târziu în cea de-a 14-a zi calendaristică, calculată de la data livrării coletului (data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intrând în calcul termenului de 14 zile), in scris la adresa de email:multipass@multipass.ro

De preferat Clientul poate contacta telefonic Vanzatorul sa stabileasca detaliile returnarii produsului si returul banilor!Apelul telefonic nu este suficient pentru o denuntare din contract el trebuie insotit de mail sau scrisoare recomandata pe adresa societatii!


În cazul retragerii, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu excepția probării), curate (fără însă să fi fost curatate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia), în una din următoarele modalități :


-          Prin intermediul Curierului; Clientul suportand toate  taxele de curierat/costurile de retur    

-          Prin retur în magazinul  Multipass Trading  din strada Mihai Bravu Nr. 33 Ploiesti, Prahova,Romania fără aplicarea unor costuri/taxe de retur.


În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul. 


Nu  se acceptă returnarea produselor care, prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igienă/sănătate publică, nu pot fi returnate, cum ar fi masti de protectie de unica folosinta,branturi de incaltaminte si in general produsele care din motive de igiena nu mai pot fi folosite de alte persoane.


Produsele returnate trebuie sa se afle intr-o stare buna,vandabila,sa nu prezinte urme de utilizare,zgarieturi,urme de murdarie,sanu fi fost folosite si spalate,iar incaltamintea trebuie doar probata nu si utilizata!


În  cazul  în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a  Produselor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării lor.


Pentru Produsele returnate în magazinul Multipass, starea aceastora se verifică la retur şi se comunică  Clientului pe loc. În ceea ce privește starea Produselor returnate în celelalte modalități de retur acceptate, menționate mai sus, examinarea stării acestora, pentru a vedea în ce măsură sunt conforme, se va realiza de către Vânzător în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin e-mail în cazul  unor neconformități ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul își exprimă acordul privind această procedură.


În  termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării Produselor şi accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în acești Termeni şi Condiții, Vânzătorul va restitui Clientului Prețul acestora astfel cum a fost incasat  şi taxa de livrare plătită de Client Curierului pentru livrarea Produselor. În cazul care Clientul alege să păstreze anumite Produse şi să anuleze doar parțial Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.


Restituirea  Prețului şi a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit, cu excepția plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menţioneze în formularul/e-mail-ul/scrisoarea.